2006-11-27
 15:10:03

måndag igen då

Imorse klev jag upp klockan åtta. Skulle ha föreläsning på morgonen. När jag nästan var klar o skulle gå så fick jag ett sms från en tjej i klassen "det är ingen förel. idag va??". Kollade schemat på internet och Jaa, dom hade ändrat tid tills på torsdag. Då vare bara o gå o lägga sig igen! Skönt o sovaaa.. Då sov jag jättelänge. Till typ ett.. herregud jag är fan trött jämt! Blir aldrig piggare.. hur mycke jag än sover.. Lite jobbigt.

I lördags var vi på fest hos en granne. Som är Evas brorsa. Han hade jättefiint lägenget! Jag blev lite kär i hans badrum så jag måste åka till ikea nu och köpa nytt badrumsskåp! =)

Igår fyllde John år! Grattis älskling!  Mamma, Lasse o morfar var här o firade honom. Jag fixade typ julbord till middag. Fast inte med alla tillbehör.. Men det blev jättegott iaf. Är lite stolt över mej själv att jag kunde fixa så god middag =)

john
das födelsedagsbarn

Nää, nu måste jag plugga!!


m

fin bil :)


Anonym

d


am

john ar en biiil! haha. humor.


am

lägenget! haha. humor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!