2006-11-20
 14:56:51

inte mycke

Den här helgen har varit den lugnaste på läänge. Stannade bara hemma. Kommer inte ihåg när jag inte var ut på en lördag sist. Har blivit lite mycke festande på sistone kanske... 

Men det var ju tråkigt att inte gå ut.. Jag hade inget att göra. John jobbade hela dan o kvällen.. så jag åkte till mamma bara för att ha nått att göra. Gosade lite med katterna. Blev allergisk såklart o åkte hem igen. Jäva allergi!! Fattar inte. Såhär känslig var jag inte förut när jag bodde hemma! Kanske för att jag har blivit van att vara utan katterna så då blir det som en allergischock när jag kommer hem. Jävla jobbigt iaf...

Igår var Ullis här o kollade på film. Kul o träffa henne! =) Vi såg en konstig film.. Det handlade om en kille som började jobba på ett skabbigt vandrarhem i nån liten by i skogen. Gubben som ägde vandrarhemmet var helt mysko o det började hända mer o mer konstiga saker. Folk blev mördade och poliserna verkade vara inblandade. På slutet verkade det som att gubben som ägde vandrarhemmet var "the bad guy" som hade mördat alla. Men då fick man veta att det var den unga killen (huvudpersonen) som var schizofren o han hade hallucinerat typ alltihop.. och det var han som var mördaren!
Lite som Fightclub faktiskt.. fast fightclub är bra o det var ju inte den här direkt..

Nu ska jag plugga! Jag har ångest för jag gör aldrig det! Kommer på en massa saker att göra som är viktigare hela tiden.. Typ städa, tvätta, ringa tandläkaren, laga mat.... se på tv......sitta här....sova.. =/




mar

jag tycker också att det är tråkigt att stanna hemma. men skönt. jep, imorrn ses vi! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!