2006-11-15
 16:17:03

doh!

NEEEEEEEEJ jag tror att jag håller på o bli sjuk! vill inte.. Börjar få ont i halsen o så fryser jag hela tiden. Undra om det är kallt här inne?! Ska dricka te nu! African Rooibos! Har hört att det är bra för huden mot eksem o sånt även. Hoppas det funkar =)
Jag som skulle träna med Marita nu. Doh! Jag vill träna ju! Men jag känner mej som en överkörd grävlig.. Kanske inte så bra o träna då..

Jag har jobbat två förmiddagar på rad nu. Jobbigt! Har klivit upp kl.04.30 på morgonen! Det är såå mycke skönare o jobba natt o slippa kliva upp så tidigt. Jag är nog ingen morgonmänniska...
Jävla skola, den förstör mitt liv! Kan inte jobba nätter för föreläsningarna är så tidigt på dagarna så jag kommer aldrig orka.. Skulle kunnat göra det den här veckan, men då fanns det såklart inga kvällar eller nätter att jobba.. bara förmiddagar. Igår gick väl ok ändå (även fast jag missade bussen och var tvungen att gå till posten! 45minuters promenad kl.5 på morgonen i regn!!) men idag var det så trååkigt.. uscha.

Måste fixa te nu. Halsen is killing me!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!