2005-08-15
 01:15:06

Tjo

Nu har jag skaffat en sånhär grej. Kul kul..

Kanske valde en dålig första dag att börja skriva nånting här..  Har inte ens varit utanför dörren idag, värsta tråkdagen.. Sover ju typ halva dagarna nu när jag jobbar natt på posten. (iofs är jag ju ledig flera dagar nu men.. ) jag har liksom redan vant mej vid att slippa kliva upp tidigt.. ganska skönt att ha en ursäkt till att få sova länge faktiskt..

Jag tänkte att jag kanske får lite mer att skriva om sen när jag åker tilbaka till Sri lanka. Kom hem därifrån för lite mer än två veckor sen, och nu är det mindre än fyra veckor tills jag ska åka tillbaka! Håller på att längta ihjäl mig.. Saknar John så jag håller på att bli galen!! Börjar bli dyrt med telefonkorten till asien nu... menmen, måste ju få prata i telefon iaf när man inte får träffas på över en månad!

Hmm..börjar bli lite trött nu faktiskt (skräll..!! jag brukar aldrig kunna somna "tidigt" nu längre..) ska försöka sova.. Godnatt! /Sofie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!